Pele provokon Messin dhe Maradonën

Duke parë se Diego Armando Maradona dhe Lionel Messi janë bërë aleatë kundër tij, Pele provon t’I vërë kundër njëri tjetrit. Vazhdon polemika mes O’Rei dhe dy argjentinasve me provokimin e fundit që vjen nga braziliani.

Pele: Që nga koha kur luaja unë argjentinasit thonë se kanë një futbollist më të mirë se unë. Reali I Madridit kishte Di Stefano-n. një futbollist i shkëlqyer, dhe thoshin se ishte më i mirë se unë. Më pas erdhi Sivori, dhe thanë se ishte më i mirë se unë. Më pas i takoi Maradonës dhe tani Messi-t. Ndoshta më parë duhet të vendosin se cili është futbollisti më i mirë argjentinas dhe pastaj ta krahasojnë me mua”.

Provokim i vërtetë, e megjithatë Pele nuk mjaftohet më kaq, pasi shton se argjentinasit flasin për Maradonën dhe Messi-n, por brazilianët kanë Neymar që do të arrrijë majat.

Leave a Reply

